EUD-elever hænger ud på skolen

Kvalitet på Erhvervsuddannelserne (EUD/EUX)

Kvalitet på EUD og EUX | Kvalitetssystem og nøgletal på EUD/EUX

På Erhvervsuddannelserne på College360 arbejder vi løbende med kvalitetsudvikling, for at sikre høj tilfredshed hos elever, medarbejdere, aftagere og samarbejdspartnere.

Kvalitetssystem

Se Flowdiagram

Kvalitetssystemet og de fastlagte procedurer for evaluering på College360 sikrer overholdelse af de lovmæssige krav, der findes i Bekendtgørelse af lov om gennemsigtighed og åbenhed i uddannelserne samt i de gældende bekendtgørelser for de uddannelser, der udbydes på skolen.

Nøgletal

Bekendtgørelse af lov om gennemsigtighed og åbenhed i uddannelserned skal forbedre borgernes muligheder for at sammenligne skoler, uddannelser og uddannelsesinstitutioner. For at kunne foretage et kvalificeret valg af uddannelsesinstitution, skal den enkelte borger kunne sammenligne de aktiviteter og mål, skolerne og uddannelsesinstitutionerne arbejder med, og de resultater, der opnås.

Institutionerne er ikke selv umiddelbart i stand til at tilvejebringe alle disse oplysninger, idet de blandt andet vedrører elever/studerendes færden, efter at de har forladt institutionen. Undervisningsministeriet stiller derfor oplysninger til rådighed for offentligheden og uddannelsesinstitutionerne om: 

Øvrige kvalitetsdata

Brug for en
EUD vejleder?

Vejleder

Irene Bruus

Studievejleder på EUD/EUX

    Uddannelse
    • EUD
    • EUX
    Retning
    • Business
    • Grundforløb 1

Vejleder

Susan Majbritt Bay Thomsen

Studievejleder på EUD/EUX

    Uddannelse
    • EUD
    • EUX
    Retning
    • Håndværk & Design
    • Auto

Vejleder

Søren Kops Hansen

Studievejleder på EUD/EUX

    Uddannelse
    • EUD
    • EUX
    Retning
    • Hotel og Restaurant
    • Håndværk & Design

Besøg os

Vi afholder jævnligt informationsarrangementer, hvor du har mulighed for at besøge os og stille alle dine spørgsmål. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for vejledning eller ønsker en rundvisning.